My blog

My blog

Átok

2021. április 24. - Kovács Andrea 71

apa.jpg

„…Mert az átok helyet keres, azt fogja meg, kit érdemes!”

 

Emlékszem, hogy féltettelek, mikor a rossz győzedelmeskedett lelkedben a jó felett. Mikor bizonytalan léptekkel jöttél fel a lépcsőn és én elbújtam érthetetlen haragod elől.

Vágytam elismerésedre, de a szégyen elszigetelt, világom fagyott lett. S végül már létezni sem akartam.

Rettegtem ítéletedtől, mikor képzeletem hullámain sodródtam, hogy megtaláljam az eltűnt vágyaimat.

Rossznak mondtál és én alázattal elismertem, hogy rossz vagyok. Elkezdtem megszeretni az egyedüllétet és rájöttem, hogy a szabad képzelet az ég legnagyobb adománya. Nem tudtam megfelelni neked, de már megfelelek magamnak.

S ha rossz hangot szólítotok is meg hangszeremen, szabadjára engedem képzeletem és papírra vetett tartalommá alakítottam azt.

Bűnös engedetlenséged miatt az ősszülők vétkének hordozója lettél és én megkaptam tőled a boldogtalanság átkát. De mást is adtál…a legjobbat, amit adhattál nekem, hogy maradandót véshetek az örökké változó idő fájának kérgébe.

S most, hogy végleg elhagytál, búcsúzom tőled, Apám!

A bejegyzés trackback címe:

https://felicias71.blog.hu/api/trackback/id/tr7816511646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása