My blog

My blog

Függőség

2021. április 18. - Kovács Andrea 71

a-tarsfuggoseg-nem-szegyen-cikk-1080x568.jpg

Márciusban láttalak meg először. Aznap többször éreztem, hogy engem nézel, de mire felnéztem, te már kerülted  pillantásomat.

Hazakísértél és talán elkezdődött valami. Emlékszem a kócos vörösesszőke srácra, a fura narancssárga szemüvegben. Mindegy volt mit mondtál, ittam szavaidat.

Olyan sokáig voltunk együtt, hogy a lelkem másik fele lettél. Mutattál egy családot, amilyen nekem soha nem volt. Hosszú hónapokba telt, mire ki mertem mondani, szeretlek és évekbe mire közös életet mertem kezdeni..veled.

A lelkembe égett a kép, amikor felém jöttél és a lenyugvó nap glóriát vont a fejed köré. Annyira vártalak! Otthont építettél, biztonságot adtál nekem és csodálatos gyermekeket.

Nem hittem el hogy elmúlt és nem értettem miért. Nem értettem, hogy miért jobb a másik, hiszen én a legnagyobb alázattal szerettelek. Mára már csak a kérdések maradtak.

Elengedtelek…de miért álmodom még mindig veled?

A bejegyzés trackback címe:

https://felicias71.blog.hu/api/trackback/id/tr3016505354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása