My blog

My blog

Nihil

2021. április 22. - Kovács Andrea 71

A semmiben szárnyaltam. Körülnéztem és nem értettem, hogy kerültem oda.  Láttam kiterjesztett szárnyaimat, a nem hófehér angyal szárnyakat, hanem  a sötét és félelmetes  ragadozó szárnyakat. Körülöttem találomra odavetett dolgok halmaza, az égből zuhanó tűzgolyóbisok között kerestem utamat a sárga-vörös színpadszerű üres térben.

Visszagondoltam álmaimra, ahol lelkem testemet elhagyva  ismeretlen helyekre látogatott . Legtöbbször egy kastély üres termeiben  jártam és a lezárt szárny kapuját kinyitva reszkettem a félelemtől.

Máskor egy sötét kút mélyén fulladoztam a rám zúduló víz súlya alatt, míg végül ernyedten hagytam, hogy a mélybe hulljak.

Az életem összedőlt mint egy kártyavár. Öntudatra ébredtem, hogy a van és a lesz lényege a semmi. A tudás értelmetlen, a szavak üresek és jelentés nélküliek. A szabályok ember alkotta dogmák, a célok hamisak.

A semmiben lebegve feledésbe merültek  megaláztatásaim, nem számítottak hibáim. Szertefoszlottak bűneim és a félelmeimnek nem volt jelentősége.

Kell hogy legyen Isteni Gondviselés és én engedelmeskedem törvényeinek. Hiszen Ő elküldte hozzám őrangyalát, hogy megmentse pengeélen táncoló bohóc lelkemet. Ő birtokában van tökéletességem kidolgozott tervének, és arra hivatott, hogy megerősítsen és bátorítson utamon.

Meghallgatom tanácsait, amik az akaratlagos változásra ösztönöznek engem. Hiszem, hogy az ő szeretetteljes válasza megérkezik akkor is, mikor kételyek gátolnak utamon.

Köszönöm Neked, hogy emberi alakban elküldted hozzám, angyalaidat…

nihil.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://felicias71.blog.hu/api/trackback/id/tr3616509910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meg nem értett 2021.04.22. 20:19:51

" Ő birtokában van tökéletességem kidolgozott tervének" Erről az jut eszembe,hogy Istennek tökéletes terve van velünk,mondjátok. Azonban e tökéletes terv,csak a képzeletünkben létezik. E tökéletes tervet,csak addig tartjuk tökéletesnek,amíg a hasznunkra válik. Ha velünk vagy szeretteinkkel történik valami rossz,már el is felejtjük e tökéletességet.
Manapság a vírusra lehet azt mondani,hogy Isten terve ebben is tökéletes. Tökéletesen hallnak meg sokan,holott még sokáig élhetnének. Mikor meghal majd egy szeretted covidban,gondolkozz el és vond le a következtetés arról amit Isten tökéletes tervéről addig gondoltál.
süti beállítások módosítása