My blog

My blog

Elveszve

2021. április 15. - Kovács Andrea 71

elveszve.jpg

 

Miért nem érti meg, hogy gyűlölöm a teátrális személyiségeket?

Én itt érzem jól magam, itt akarok maradni! Különben is, már híztam két kilót! Nem látja, hogy beteg vagyok, anorexiás? Nem akarok anyához visszamenni, nem leszek cukrász! Én színésznő akarok lenni! Magának semmi köze hozzá, hogy cigizek! Ahhoz sem, hogy rosszul lettem a parkban éjjel! Én nem ittam apa gyógyszereire! Különben is...engem véletlenül vittek akkor kórházba, a barátnőm volt berúgva!

Szeptemberben tizenhat leszek, akkor megmondom a bíróságon, hogy apával akarok élni!

Nem érti, hogy apa így fejezi ki a szeretetét? Hogy simogat? Ott is? Apa szeret engem a legjobban a világon...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://felicias71.blog.hu/api/trackback/id/tr4116501838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása